Regis Ultimate Scratch

by Numfanayla Trading

RM80.00

Description

Hi kawan,
Baru ambil keretake? Cantik juga kereta? Err..ada calar sikit, tadi bergesel dengan penyidai baju. Aduhai!
Jangan bimbang, kami ada penyelesaiannya. Buat persediaan dari sekarang. Setakat calar sikit2, takan nak cat semua barukan.
Bagaimana tuh?
Memperkenalkan Regis Ultimate Scratch, membuang calar dengan beberapa sentuhan sahaja. Cik2 dan puan2 pun boleh buat, calit pada kain lembut, gosok2 dah hilang calarnya.
wasap.my/60173899917/sayataknakcalar
wasap.my/60173899917/sayataknakcalar
wasap.my/60173899917/sayataknakcalar
Err berapa botol boleh guna?
Boleh je stanby sebotol untuk 1-3 biji kereta. Tapi kalau nak bagi shining, kilat memancar macam cermin tu boleh ikut kadar ni.

 o
Utk yg ada masalah kereta warna kusam, boleh apply regis ni.. 1 botol utk kereta kecik dan kereta sedan, 2 botol utk mpv dan suv.. 😃😃
Err..boleh bagi kilat lampu tak?
Sudah tentu boleh, nanti tentu cerah lampu kereta abang/kakak.


Wow! Saya nak tahu juga berapa ml tuh?
150ml. Abang ambil sebotol ke 2 ke? Kalau 2 dapat diskaun.
Berapa tuh?
Tak sampai RM100 pun cuma RM80 sebotol atau RM150 untuk 2 botol.
Ambil 2 terus ye?
Roger2 kalau mau.
wasap.my/60173899917/sayataknakcalar
wasap.my/60173899917/sayataknakcalar
wasap.my/60173899917/sayataknakcalar

#sayataknakcalar #caraccessories #carpolish #regisultimatescrath #regishq #produkkereta #aksesorikereta #colorkereta #numfanaylatrading
#unicrestdestudio

Additional information

Weight 150 g

Reviews

There are no reviews yet.

Be the first to review “Regis Ultimate Scratch”

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Numfanayla Trading

Agen kepada produk Taybah, Sambal Garing Che' Nor dan lain2 barang runcit.