JPJ Melaka Lelong Kereta Serendah RM450

JPJ Melaka Lelong Kereta Serendah RM450
August 2, 2019 No Comments Am adminBISNESTEAM
Siapa nak bida mini cooper murah bolehlah ke Bukit Katil, ala bukit yg kalau pergi mesti nak lena tuh. Err..gurau je lah. Sebenarnya JPJ yang nak lelong sebab tak di daftar dan macam2 lagi.
Mini Cooper tu dijual dengan harga permulaan RM4500 sahaja. Jadi sediakan sajalah wangnya dan anda mungkin empunyanya yang bertuah.
Bolehlah pergi sana kalau rasa nak kereta lelong. Tapi lepas tu kena budget daftar nama, cukai jalan, puspakom dan sebagainyalah. Proton pun ada je, mula RM450 je, Toyota wish pun ada. Lori hantu pun ada.
79 model ini terdiri daripada kereta klon manakala enam model lagi gagal untuk didaftar.
Hihi. Selebihnya tengok sendiri je lah kat sini.
 
Kalau berminat bolehlah datang pada 8 dan 9hb. Ogos ni untuk tengok dan boleh ambil dokumen lelong pada 13hb. Ogos depan.
Koi masih setia dengan cik Za ni je r. Kalau ada budget bolehlah grab honda jazz tuh. Geram gak. Haha
Tags
About The Author

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You cannot copy content of this page