Month: August 2019

Month: August 2019

JPJ Melaka Lelong Kereta Serendah RM450
August 2, 2019 Am adminBISNESTEAM

Siapa nak bida mini cooper murah bolehlah ke Bukit Katil, ala bukit yg kalau pergi mesti nak lena tuh. Err..gurau je lah. Sebenarnya JPJ yang nak lelong sebab tak di daftar dan macam2 lagi. Mini Cooper tu dijual dengan harga permulaan RM4500 sahaja. Jadi sediakan sajalah wangnya dan anda mungkin empunyanya yang bertuah. Bolehlah pergi

Read More
X70 vs Cik Za
August 1, 2019 Am adminBISNESTEAM

Ok, dah potong rambut. Nampak X70, tak mampu koi. Setakat cik za ni je yg boleh. X70 agak2 tayar saja ada tak dalam RM300 sekali tukar? Rim19 rasanya. Haha. Siapa mampu boleh grablah, senang nak masuk kawasan2 macam Taman Negara sana. Biras pun dah tukar Xtrail. Kita masih stay dengan cik Za ni. #alhamdulillah #x70vsalza#bolehlahdaripadatakda #sksgbuloh #kgmelayubt13sgbuloh #unicrestdestudio

Read More
You cannot copy content of this page