Tag: bisnesteam

Tag: bisnesteam

Sebenarnya tak susah pun kau nak buat pahala
October 27, 2019 Am adminBISNESTEAM

Sebenarnya tak susah pun kau nak buat pahala. Tengok 2 pemuda ni lakukan. Mereka cuma buka main hole, untuk lepaskan air banjir dari melimpahi jalan raya bagi mengelakkan banjir kilat.   Sekarang hujan kalau turun, macam kena curah je airnya. Alhamdulillah, sebab masih ada hujan. India ada kawasan yang dah setahun tak turun-turun hujannya. Gali

Read More
BEBEL IM PODCAST-SIRI 2-TOP 3 SHOPPING DI MALAYSIA
September 30, 2019 Am, Internet, Podcast, Website Tips adminBISNESTEAM

http://bisnesteam.com/v1/mysoho/wp-content/uploads/sites/6/2019/09/Voice-12.mp3

Read More
Solopreneur vs Entrepreneur vs Globalpreneur
August 6, 2019 artikel, Perniagaan, Perniagaan Online adminBISNESTEAM

Emm..Solopreneur vs Entrepreneur vs Globalpreneur. Koi masih Sohopreneur je lagi. Erk! Begitulah jauh saya jika dibandingkan dengan sifu-sifu. Insaf jap! Walaupun saya kenal ramai orang, namun tak semestinya saya boleh berjaya. Ramai di kalangan kita berjaya disebabkan orang disekeliling mereka, berbanding dengan faktor produk laris semata-mata. Saya banyak menjual produk-produk yang antara terlaris dipasaran. Tapi

Read More
You cannot copy content of this page