You cannot copy content of this page

Tag: unicrestdestudio

Tag: unicrestdestudio

Tiada pergantungan kepada pekerja asing
August 9, 2019 artikel, Perniagaan adminBISNESTEAM

Lepas ni payah dah, mamat-mamat aceh nak jadi tukang gunting kat sini. Koi tak dalah dengki pun dengan mereka. Sektor tukang-tukang gunting ni ada juga jenis profesional macam untuk rawatan rambut dan sebagainya.   Berbanding sektor tukang gunting lelaki, pusat-pusat rawatan khusus untuk rambut biasanya dikuasai oleh kaum perempuan. Antara jenama terkenal adalah Yun Nam.

Read More
Selamat mengerjakan haji buat makcik wan
August 8, 2019 Am, artikel adminBISNESTEAM

Night! Selamat mengerjakan haji buat makcik wan dan juga rakan2 mana yang pergi haji pada tahun ni. Semoga dipermudahkan urusan haji kalian. Haji ni adalah salah satu daripada rukun islam yang lima. Hidup ni wajib pergi sekali je, lepas pada tu haji tu jadi sunat saja. Koi belumlah dapat pergi haji, kawan ada yang dah

Read More
Solopreneur vs Entrepreneur vs Globalpreneur
August 6, 2019 artikel, Perniagaan, Perniagaan Online adminBISNESTEAM

Emm..Solopreneur vs Entrepreneur vs Globalpreneur. Koi masih Sohopreneur je lagi. Erk! Begitulah jauh saya jika dibandingkan dengan sifu-sifu. Insaf jap! Walaupun saya kenal ramai orang, namun tak semestinya saya boleh berjaya. Ramai di kalangan kita berjaya disebabkan orang disekeliling mereka, berbanding dengan faktor produk laris semata-mata. Saya banyak menjual produk-produk yang antara terlaris dipasaran. Tapi

Read More
X70 vs Cik Za
August 1, 2019 Am adminBISNESTEAM

Ok, dah potong rambut. Nampak X70, tak mampu koi. Setakat cik za ni je yg boleh. X70 agak2 tayar saja ada tak dalam RM300 sekali tukar? Rim19 rasanya. Haha. Siapa mampu boleh grablah, senang nak masuk kawasan2 macam Taman Negara sana. Biras pun dah tukar Xtrail. Kita masih stay dengan cik Za ni. #alhamdulillah #x70vsalza#bolehlahdaripadatakda #sksgbuloh #kgmelayubt13sgbuloh #unicrestdestudio

Read More